A Malv a 2003-ban megkezdett programjn bell lecserlte klasszikus Boeing 737-esekbl ll gpparkjt az j genercis (NG) 737-es replgpekre. Mra a Malv a vilg egyik legfiatalabb flottjval rendelkezik.Az els Boeing 767–300ER 2007 tavaszn rkezett meg a KLM-Royal Dutch flottjbl, mely addig a PH-BZM lajstromot viselte, de megrkezse utn HA-LHC lajstrommal kezdte meg szolglatt a Malv flottjban.2008 s 2009 kztt az sszes Boeing 767-est kivonta a Malv a flottjbl. A Malv rvidtv jratain is ideiglenesen szkti gpparkjt, melyeket jelenleg Fokker 70-esekkel s CRJ–200-asokkal teljest. A CRJ–200-asok sorsa eladsra tltetett a vezetsg ltal, melyekbl egyet mr el is adtak Szudnba, ahol egy ottani olajcg dolgozit fogja szlltani. Tovbbi 2 CRJ eladsrl mr megllapodtak a dniai Cimber Air-rel. Ezen gpek helyettestsre a Malv a kzeljvben Q 400-as turbprop gpeket fog forgalomba lltani. Jelengleg 1 CRJ-vel s 5 Fokkerel rendelkezik a Malv. A lgitrsasg 2009-ben, a Prizs melletti Le Bourget-n megrendezett lgikzlekedsi ipargi killtson, 30 db Szuhoj Superjet 100 tpus replgp megrendelsrl rt al szndknyilatkozatot Martin Gauss, a Malv vezrigazgatja, s Alessandro Franzoni, a SuperJet International vezrigazgatja. A SuperJet International, a tervek szerint, 2011-ben szlltja az els ilyen tpus replgpet, majd ezt kveten minden vben 6 gppel bvl a gppark. |